Általános Szerződési Feltételek

1. Általános tudnivalók

Jelen Általános Szerződési Feltételek dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, online szolgáltatási szerződés jön létre a felek között. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

2. Üzemeltetői adatok

A barcospanyol.hu (továbbiakban Szolgáltatás) üzemeltetője és értékesítője illetve tárhely szolgáltatója: KontorNET Bt. 9081 Győrújbarát, Fő u. 45. Adószám: 22389426-2-08. Cégjegyzékszáma: 0806013458. Kibocsájtó: Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal. Szerződés nyelve: Magyar. Kapcsolattartás: info@barcospanyol.hu (továbbiakban mint Szolgáltató).

3. Alkalmazás ismertetése

Az alkalmazás segítséget nyújt a spanyol nyelv elsajátításához. Igeközpontú módszere segítségével megtanulható és begyakorolható a spanyol igeragozás alapjai. Ezen felül az alapvető szókincs elsajátításához is biztosítja a tanulási lehetőséget.

4. Felhasználói jogok és kötelezettségek

Az alkalmazás előfizetője (továbbiakban Felhasználó) köteles a fiókjához tartozó jelszó biztonságos tárolásáról gondoskodni. A felhasználó jogosult a szerződés felmondására annak bármely időszakában. Amennyiben a felmondás nem az előfizetés fordulónapjára esik, úgy a szolgáltatás használatára a fordulónapig jogosult. A felmondási nap és a fordulónap nap közötti időszakra díjvisszatérítési igénnyel nem élhet a Felhasználó. Díjfizetés elmulasztás esetén Felhasználói fiók felfüggesztésre, majd törlésre kerül. A felhasználói fiók nem ruházható át harmadik fél részére semmilyen formában.

5. Díjszabás / előfizetés

Az Alkalmazás a mindenkor érvényben lévő https://barcospanyol.hu/elofizetes oldalon megadott díjszabás szerint vehető igénybe a megjelölt előfizetési időszakokra. A feltüntetett árak bruttó árak és tartalmazzák a 27% áfát.

6. Fizetési módok

Az előfizetési díj kiegyenlítése online bankkártyás fizetéssel történhet. Online bankkártyás fizetési partnerünk a Stripe. Az online bankkártyás fizetéskor megadott bankkártya adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg és nem tárolja. A Stripe adatkezelési tájékoztatója a https://stripe.com oldalon érhető el. Az előfizetés aktiválása és hozzáférés biztosítása a szolgáltatáshoz kizárólag sikeres díjfizetést követően történik. Díjfizetés elmulasztása esetén a Szolgáltatás automatikusan felfüggesztésre kerül, megszűnik a szerződés a felek között.

7. Előfizetés automatikus megújítása

Online bankkártyás fizetés esetén a Felhasználó engedélyezi az automatikus fizetés megújítást, amely segítségével automatikusan megújul az előfizetés fordulónapon. Az automatikus megújítás bármikor kikapcsolható.

8. Panaszügyintézés

A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni a vállalkozás és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. Elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a fogyasztó neve, lakcíme,
b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.

Fogyasztóvédelem (Járási hivatal): Amennyiben a Vásárlói panaszra nem sikerül közös megegyezés útján megoldást találni, a Vásárló (amennyiben fogyasztónak minősül), panaszával kapcsolatban fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz. Területi kormányhivatalok elérhetőségei: https://jarasinfo.gov.hu/

Békéltető testületi eljárás

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell:

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát a 27. §-ban előírt feltétel teljesítéséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését.
f) a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítvány,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot a 1997. évi CLV. törvény 27. §-ban előírt egyeztetés megkísérléséről, miszerint a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését. Amennyiben a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu További információk elérhetőek a https://bekeltetes.hu/index.php/?id=testuletek weboldalon.

A Szolgáltatószékhelye szerint területileg illetékes békéltető testülete: Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefon: 06-96-520-217. E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

9. Online vitarendezési platform

Ha panasszal kíván élni online vásárolt termékkel, vagy szolgáltatással kapcsolatban, az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platformon keresztül is benyújthatja panaszát a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon keresztül. Magyar online tanácsadó pontként a Budapesti Békéltető Testülethez is fordulhat. A testület, a következő telefonszámon várja a fogyasztók és vállalkozások online vitarendezési eljárással összefüggő és további, a fentiekhez kacsolódó kérdéseit: +36 1 488 2033. A következő e-mail címen ugyancsak fordulhatnak tájékoztatásért: onlinevita@bkik.hu

10. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Szolgáltató címére, továbbá használhatja a 10. pontjában található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

11. Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást.

A 45/2014 (II.26) Korm. Rendelet értelmében a barcospanyol.hu oldalon megvásárolható elektronikus szolgáltatás előfizetése esetén, kizárólag abban az esetben élhet elállási jogával, amennyiben az előfizetési díj kiegyenlítése vagy a fiók hozzáférés aktiválása nem történt még meg.

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) eseteiben:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti; b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ; c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; g) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor; h) * - a (2) bekezdésben foglalt kivétellel - olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából; i) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; j) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével; k) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében; l) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki; m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát. (2) Az (1) bekezdés h) pontjában meghatározott esetben a 20. § szerinti jog a fogyasztó által kifejezetten kért szolgáltatásokon és a karbantartás vagy a javítás elvégzéséhez felhasznált cserealkatrészeken felül kínált szolgáltatásokra vagy termékekre kiterjed.

12. Elállási/felmondási nyilatkozatminta

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Rendelés azonosító:
Termék(ek) megnevezése:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztók(k) bankszámla száma:
Kelt:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

13. Tulajdon jog

A barcospanyol.hu weboldalon és az Szolgáltatás felületein megjelenített grafikai elemek és szöveges tartalmak mindegyike a Szolgáltató tulajdonát képezik. A Felhasználó előfizetéssel nem szerez sem tulajdonjogot, sem pedig felhasználási jogot a grafikai és szöveges tartalmakra. A Felhasználó nem jogosult a tartalmak feldolgozására, terjesztésére, továbbértékesítésére vagy nyilvános közzétételére. A tartalmak jogosulatlan felhasználása jogi következményekkel jár.

14. Szerzői jog

A barcospanyol.hu weboldalon és az alkalmazás felületein található grafikai elemek, szöveges és videós tartalmak szerzői jogvédelem alatt állnak. Jogosulatlan felhasználásuk, terjesztésük jogi következményeket von maga után.

15. Adatkezelés

Adatkezelési tájékoztatónk az alábbi url címen érhető el: https://barcospanyol.hu/adatkezelesi-tajekoztato

16. Technikai feltételek

A szolgáltatás használatához működő internetkapcsolat szükséges, továbbá internetképes mobil eszköz vagy táblagép. Android verzió: 8.0 vagy magasabb. IOS verzió: 12 vagy magasabb. A szolgáltatás használata adatforgalommal jár, ennek költsége a felhasználót terheli nem része az előfizetési díjnak.

17. Technikai rendelkezésre állás

A Szolgáltatás eléréséhez éves szinten 99.89%-os technikai rendelkezésre állást biztosít a Szolgáltató. A 99.89%-ot meghaladó szolgáltatás kimaradás esetén a Szolgáltató minden megkezdett óra után plusz 1 nappal meghosszabbítja a Felhasználó előfizetésének érvényességi idejét. Az előre tervezett karbantartásokról a Felhasználói fiókhoz tartozó felületen kap tájékoztatást. A tervezett, előre bejelentett karbantartások időtartama nem tartozik bele a vállalt rendelkezésre állási időbe. A Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a szolgáltatás kimaradásból (tervezett, és nem tervezett esetek alkalmával) adódóan felmerülő esetleges károkért, a Felhasználó kártérítési igénnyel nem élhet. A Szolgáltató a rendelkezésre állást az általa alkalmazott független rendszeren keresztül tartja nyilván és ismeri el. A Felhasználó által használt internetkapcsolat vagy eszköz hibájából adódóan meghiúsult Szolgáltatás elérésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, nem tartozik bele a rendelkezésre állási időbe.

18. Egyéb

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A Szolgáltató jogosult azonnali szerződés bontásra jelen Általános Szerződési Feltételek bármely pontjának megsértése esetén. Az alkalmazás használatával elérhető eredmények egyénenként eltérőek lehetnek. A barcospanyol.hu által nyújtott szolgáltatás nem tartozik a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény hatálya alá, nem minősül felnőttképzési tevékenységnek. Az előfizetésről a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számla kerül kiállításra, mely az előfizetéskor megadott e-mail címre kerül elküldésre. A Felhasználó jelen általános szerződési feltételek elfogadásával hozzájárul, hogy a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki számára. A dokumentum elfogadása, a 2007. évi CXXVII. törvény 175. § -ban foglaltaknak megfelelően elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. A Szolgáltató a kapcsolattartást és az ügyfélszolgálatot kizárólag elektronikus formában, az info@barcospanyol.hu vagy a https://barcospanyol.hu oldalon található kapcsolatfelvételi oldalon keresztül biztosítja a Felhasználó részére.

A Felhasználó a barcospanyol.hu oldalainak böngészésével, továbbá előfizetés rögzítésével elfogadja a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025.03.05-én léptek hatályba.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.